* آسمــــــان شــــــب *

در شگفتم من نمی پاشد ز هم دنیا چرا ؟!؟!

* آسمــــــان شــــــب *

در شگفتم من نمی پاشد ز هم دنیا چرا ؟!؟!

مسابقه وب سایت ها و وبلاگ های فضایی

 

سازمان فضایی ایران به منظور تشویق به ترویج دانش و فناوری فضایی و با هدف برگزاری جشنی با شکوهتر در روز جهانی نجوم، اولین جشنواره وب‌سایتها و وبلاگهای فضایی را برگزار می‌کند. 

از کلیه مدیران وب‌سایتها و یا وب‌لاگهایی که محتوای نشریه الکترونیکی آنها شامل مضامین فضایی و نجومی است دعوت می‌شود حداکثر تا تاریخ 15 فروردین 1386، با تکمیل فرم درخواست در سایت سازمان فضایی ایران نسبت به ثبت‌نام جهت شرکت در مسابقه اقدام فرمایند.

 هیئت داوران پس از بررسی و داوری لیست دریافت شده، نتایج را در 31 فروردین 1386، مصادف با روز جهانی نجوم به اطلاع عموم خواهد رساند.همچنین به برگزیدگان جوایز درخوری نیز اهداء خواهد شد.
 
 
 
 
*****
 
منبع: آسمان پـــارس  
نظرات 3 + ارسال نظر
شادی پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 16:22 http://rangarang1385.blogsky.com/

سال نو مبارک

شادی جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 http://www.rangarang1385.blogsky.com

سلام
کجایی تو بابا نگران شدیم یه خبری بده از خودت
قربونت
بای

حبیب سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:22 http://community.blogfa.com/

با سلام
من از سایت شما باز دید نمودم. سایت بسیار عالی ای دارید آ مار بیننده گان سایت شما تائید کننده حرف من می باشند. من آدرس سایت شما را در وبلاگم قرار دادم کاربران وبلاگ من بخاطر اینکه شما را به آنها معرفی نموده ام من را دوست خواهند داشت.از شما خواهشمندم در صورت تمایل لینک مربوط به وبلاگ من رابا موضوعیت "برق گرایش مخارات - چت روم"دروبلاگ خودقرار دهید.
با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما دوست گرامی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد