* آسمــــــان شــــــب *

در شگفتم من نمی پاشد ز هم دنیا چرا ؟!؟!

* آسمــــــان شــــــب *

در شگفتم من نمی پاشد ز هم دنیا چرا ؟!؟!

احتمال تغییر در تقویم رسمی کشور

 

 

 احتمال تغییر در تقویم رسمی کشور

 

 با توجه به اطلاعیه شورای مرکز تقویم دانشگاه تهران 

 

 

 

بسمه تعالی

 

اطلاعیه شورای مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران

 

 در مورد احتمال تغییر در تقویم رسمی کشور

 

 

 

با توجه به چند رصد قابل توجه از هلال که بوسیله رصدگران با تجربة ایرانی

 

 در ماههای گذشته انجام گرفت و تغییر ملاک شورا در استخراج تقویم قمری،

 

این شورا که استخراج تقویم رسمی کشور را به عهده دارد اعلام می‌دارد

 

 که احتمال رؤیت هلال اول ماه مبارک رمضان و همچنین اول ماه شوال سال جاری

 

 یک روز زودتر از آنچه در تقویم آمده است وجود دارد.

 

شایان ذکر است که همچون گذشته ابتدای ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر

 

با استهلال گستردة گروههای تخصصی در سراسر کشور و اعلام نظر شرعی

 

 توسط دفتر مقام معظم رهبری تعیین خواهد شد.

 

*****

منبع :   http://www.parssky.com/news/?NewsID=1436&Cat=Iran 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
صابر شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 18:02 http://sabersoft.blogsky.com

دوست عزیز من به شما لینک دادم . و بزودی یک قالب تخصصی برای وبلاگت آماده می کنم. لطف کن به من لینک بده منتظر قالب خودت باش

ناصر یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 00:22

خیلی موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد